Header Ads

Vinnaren är utsedd



Vi har utsett vinnaren i Swechats första medlemstävling!

Av tio deltagare drog vi en gästbloggare som vinner en Asus Memo Pad 7 och ett tillhörande trådlöst tangentbord så att hen kan blogga vidare både med stil och "on the go"

Innan jag avslöjar vem det blev vill jag tacka alla deltagare, det är inte lätt att gästblogga på en nästan obefolkad sida med en valfri rubrik! Ni gjorde det jättebra och jag hoppas att jag får höra mer av er framöver! Tack!

Tillbaka till vår Gästbloggstävling.
Vinnaren är...... 

Zelwil!

Grattis, jag hoppas att du får nytta av din surfplatta!

Till er andra vill jag bara säga - håll ögonen öppna för det kommer fler medlemstävlingar framöver.


2 comments:

  1. Grattis till vinnaren=)

    ReplyDelete
  2. Tack för en jättebra blogg! Jag har just lagt in den lilla Fixa-Din-Blogg-bildlänken på mina två bloggar. :)

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------